Preču atgriešana

Preces apmaina vai atdod atpakaļ saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.362. pantu (Preču apmaiņa un atgriešana) un Lietuvas Republikas Valdības rezolūciju par mazumtirdzniecības noteikumu apstiprināšanu.

Svarīgi

Ja esat izvēlējies, ka preces piegādā ar kurjerpastu, ja, saņemot sūtījumu, pamanāt iepakojuma bojājumus, nekavējoties par to jāinformē kurjerpasta vai paku piegādes punkta darbinieks, kas piegādāja sūtījumu, un jālūdz sastādīt iepakojuma bojājumu protokolu. Kad esat pieņēmis pasūtīto preci un bez piezīmēm parakstījis sūtījuma dokumentu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts kārtībā.

Mēs apņemamies nomainīt bojātās preces vai atmaksāt par tām samaksāto naudu, ja preces ir bojātas pārdevēja vai ražotāja vainas dēļ un ja nav konstatēta pircēja vaina.
Informācija darba dienās 9:00-17:00, pa tālruni: +37128458454, vai pa e-pastu: [email protected].

Atteikšanās no līguma. Preču apmaiņa un atgriešana

Apmierinošas kvalitātes pārtikas produktus nevar apmainīt vai atgriezt.
Neapmierinošas kvalitātes preces apmaina pret apmierinošas kvalitātes precēm un preces atdod atpakaļ gadījumos un ar nosacījumiem, kas noteikti Civilkodeksa 6.3641., 6.3642. un 6.3643. pantā un saskaņā ar LIETUVAS REPUBLIKAS VALDĪBAS LĒMUMU “PAR MINORITĀTĀS TIRDZNIECĪBAS NOTEIKUMU APSTIPRINĀŠANU” (2001. gada 11. jūnija Nr. 697).

Sūdzību par bojātu preci varat iesniegt vietnē [email protected]. Sūdzībā aprakstiet situāciju, kā un kad pamanījāt preces kvalitātes trūkumus un ar ko ir/tika saistīti iegādātās preces kvalitātes trūkumi. Pie sūdzības pievienojiet bojātās preces fotogrāfiju, kurā redzami aprakstītie kvalitātes trūkumi, un pirkuma čeku vai citu preces iegādi apliecinošu dokumentu.

Pārtikas produktus ar trūkumiem var apmainīt vai atgriezt uz iepakojuma vai etiķetes norādītā derīguma termiņa laikā.
Gadījumā, ja Pārdevēja rīcībā nav pasūtītās Preces, Pārdevējs atmaksā Pircējam par Preci samaksāto naudu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preces pasūtīšanas dienas, attiecīgi informējot Pircēju par radušos situāciju.

Pircējam, kurš uzskata, ka UAB “Švenčionių vaistažolių” ir pārkāpis viņa tiesības un likumīgās intereses, ir tiesības vērsties centralizētajā elektroniskajā platformā - EGS https://webgate.ec.europa.eu/odr vai vērsties tiesā.